În atenția pasagerilor cu bilete cumpărate pentru zboruri anulate din cauza COVID-19

September 08 / 2021

Stimați pasageri,

În legătură cu migrarea la noul sistem de rezervare, dorim să vă atragem atenția asupra următoarelor modificări importante care intră în vigoare de la 09.09.2021.

Dacă ați achiziționat bilet pentru zborul Air Moldova, care a fost ulterior anulat din cauza COVID-19, puteți schimba acest bilet cu un voucher electronic care poate fi utilizat pentru achiziționarea unui bilet nou sau servicii suplimentare pentru oricare dintre zborurile operate de companie aeriană pe propriul site www.airmoldova.md.

Pentru ca suma neutilizată să fie convertită într-un voucher, urmați următoarea procedură:

în cerere, este obligatoriu să indicați:

  • numele și prenumele pasagerului, așa cum se indică pe biletul neutilizat
  • numărul de bilet neutilizat, care este format din 13 cifre și începe cu 572, și dacă există un cod de rezervare care începe cu P sau Q și este format din 5 litere / numere.
  • numărul zborului (sau direcția) și data plecării zborului anulat
  • numărul de telefon

După procesarea cererii de către compania aeriană, vi se va trimite un număr de voucher și un cod PIN prin e-mail, care pot fi utilizate în viitor la cumpărarea unui bilet de avion sau a unui serviciu suplimentar pentru orice zbor al companiei pe site-ul oficial www.airmoldova.md, indicând numărul și PIN-ul voucherului la finalizarea rezervării pe pagina de plată.

IMPORTANT!
Datorită volumului crescut de muncă preconizat, poate dura până la 5 zile lucrătoare până când solicitarea dvs. va fi procesată. În acest sens, vă rugăm să nu trimiteți cererea dvs. de mai multe ori.

Cererile care nu au legătură cu schimbul de bilete de avion pentru vouchere trimise la voucher@airmoldova.md NU vor fi procesate.